Thursday, January 19, 2012

Melawat Wisma Persekutuan@Jabatan Pendaftaran

Hari ni lawatan tak dirancang ke Jabatan Pendaftaran Negeri Terengganu - JPN di Wisma Persekutuan.. Bukan jauh pun.. seblah bangunan tempat aku keje jer.. kekeke.. Jabatan Pendaftaran di tingkat 2. Tempat-tempat uat kad pengenalan dan surat beranak tuh.. 
Kebetulan Cik Chie yang datang aku saje je teman.. beliau dengan ibunya yang tersayang.. Camtu la anak yang baik.. bawak mak nak pegi mana-mana.. lagi pun semua mak dah tanggung kan? huhuhu... 
Em, tujuan Cik Chie nih ke JPN nih sebenarnya nak tukar ic ibunya yang tersalah alamat. Maybe tak terperasan kot time mule-mule amek dulu atau ic lame tuh alamat yang lama sebab beliau dah pindah ke villa kesayangan keluarganya sekarang. Cheewah!!
Kebetulan atau tak sengaja mase aku sampai aircond atau dalam bahasa kite 'penghawa dingin' di JPN nih tak berfungsi. Memang panas la.. takat pasang kipas memang tak padan dengan ruang besar wisma tu.. em, rasenye dah sesuai sangat kalo buat bangunan kerajaan yang baru kan? lagi pun bangunan yang ada dah terlalu lama dah tak dapat tampung bilangan staff yang semakin bertambah, parkir pun dah telebih padat.. 
So, tak payah aku nak membebel... cume ni lawatan aku ke JPN hari nih, InsyAllah, nanti kalo de DSLR aku snap gambar banyak-banyak.. kalo pakai fon kamera memang tak seswai la.. kekeke... berangan dulu la.. emmmmm

0 comments:

Post a Comment