Monday, January 2, 2012

Happy New Year 2012..!!!

Maaf lambat update blog, huhuhu.. new year bagaikan tahun baru bagi aku, ye la tahun baru dalam bahasa melayu kan? dalam bahasa inggeris memang New Year!! kekekeke... 
Walaupun begitu tahun 2011 tidak akan dilupakan, ye la kalo nak lupe kene erase la memori dalam otak kan? bole ke erase? isk.. tak nak la.. macam robot plak nanti.. 
Begitulah berlalunya tahun 2011 tanpa kita sedari tibe-tibe usia pun dah melangkau setahun.. isk! sensitip la cakap pasal usia nih.. bahaye... 

Alhamdullilah, syukur pada yang masa Esa, yang panjangkan usia aku ke 2012. Alhamdullilah sebab memurahkan rezeki aku tatkala dalam kesusahan 'keduitan'

Tahun 2011 merupakan tahun yang agak happening la.. tapi, tiap-tiap tahun happening sebenarnye... hehehe.. Dah masuk tahun baru nih, ape azam korang?
Aku? azam aku.. emmmmmmmmmmm... panjang, kalo cite setahun pun tak abes.. kekeke.. jangan mare.. nanti kene jual.. 

Pun begitu jangan dilupakan memohon keampunan dari Allah S.W.T dan kedua ibu dan bapa korang sume.. 

Bagi aku 2011 - lengkap asam garamnye.. 

0 comments:

Post a Comment