Monday, January 9, 2012

Mat Rempit@Malaysia


Rempit ~ bukan suatu kejadian yang aneh di Malaysia. Ia tumbuh bagaikan cendawan yang berkulat di batang pokok yang  sudah patah. Pernah ke korang menjadi mangsa rempit?


Aku dah banyak kali kene himpit di mat rempit.. bukan aku nek moto, aku bawak kete kene himpit mat moto... isk, isk, isk.. tak takot mati ke? ntah la... malas aku nak membebel.. tapi pada hakikatnya memang begitu. Kaklo korang tak elak kompem mampos mat rempit nih.. sebab mat rempit nih kalo ramai dia ingat dia besar.. dan bole uat ape saje.. 
Aku pernah hon kat mat rempit yang tak jalan ble lampu ijau.. aku hon je.. kalo di nak pukul aku langgar je la.. bukan susah.. lantak nak jadi ape.. penah kene aku sengaja himpit mat rempit nih.. padan muke.. 
Zaman sekarang orang sayang anak belikan moto yang super-super.. ye la... SAYANG ANAK!!!

0 comments:

Post a Comment