Sunday, July 24, 2011

Pesta Pertanian dan Penternakan Stadium Sultan Mizan Kuala Terengganu

Pesta Pertanian dan Penternakan di adakan di perkarangan Stadium Sultan Mizan Kuala Terengganu, bermula 23hb Julai hingga 28hb Julai 2011.


excited sgt aku pegi sampai tak sempat nak amek gambar banner event. hohoho.. korang tgk sdr la camne.. mmg happening, mula2 sampai tu da ade iringan lagu berkaraoke dan DJ RTM TerengganuFM.

Ada bermacam2 pokok asas tani dan buah2an tau.. bes sgt.. tgk buah pun da teliur.. mana taknye.. sume beso2.. ada makan durian free time aku sampai tu.. malu la nak try. hehe.. so, tgk2 je la.. 







da la macam2 jenis.. korang bayangkan pokok2 ni sume harga murah gile.. dr rm5 hingga belas2 ringgit je.. yang lain aku tak pasti la.. pokok buah2 pun dalam rm10 je.. huhuhu... geram aku tgk.. nape la uat time aku nak pegi kursus da la aku balik 28hb baru tau.. adus.. arap2 sempat la aku beli petang tuh.. kalo Ma aku ade nih musti borong sampai penoh bonet kete.. huhuhu.. 













 Jangan terkejut kalo korang sampai cni ade lembu besar dan bau kambing mmmbek mmmbek tau.. hehehe.. antara perkara yang aku paling tunggu2 nak tengok lembu dan kambing besar, dan pelbagai binatang yang unik dan susah nak jumpa.. kalo masuk zoo mmg ade la.. tp bukan senang nak ade event yang dekat2 dengan umah kite je kan? korang tgk la sdr gamba lembu besar yang aku amek nih.. huhuhuhu.. puas hati.. nanti aku updatejkan lagi event di Stadium Sultan Mizan nih.. hohoho..













lembu dan kambing yang dipamirkan mmg untuk dijual.. korang survey la..

0 comments:

Post a Comment