Sunday, July 10, 2011

Beskot Oh beskut

Hahaha.. lawak2.. sabtu lepas aku pg becucuk tanam ke umah BFF aku d area epot.. takleh la story sape dier.. bahye.. jeng jeng jeng....otw tu da la de cite jugak, tp cite tu kene story nati semule.. haha.. alkisahnye aku sapai je umah kwan aku tuh aku trus g tanam pokok pandan dan pokok serai.. banyok got.. huhuhu.. mengeluarkan peloh jes.. bukan menda pung.. sesuda becucuk tanam kite pung sembang la.. dengan bondanya tercinta. isk.. 



sedang enak2 sembang beliau buat air.  air pe ntah.. sedap tp pelex... dan paling tidak di duga.. beskut raya. yum3... cam sedap je.. kawan aku ni da bgtau suh rase.. cam suke2 je.. um, aku pn rase nop makan got. cam sedap je napop.. haha.. mule2 d giget beskut tu.. adussssss....... naseb aku de gigi.. upenye KERAH KEJONG !!! adus.. naseb la aku dop paka gigi palsu.. bahagian yg paling keras.. inti tatnye.. adus.. bole uat cekelat org kate.. tobat kene kemam je.. cam nisan doh kalu hop hangit.. wakaka.. sori ye kawan bukan kutuk tp mengomen.. muke aku cam biase je.. ala.. biase la.. tukang rase.. tp aku no hal.. bukan cam someone tu kalu dop sedak buang trus.. membazir.. aku ok je.. da biase idup susoh.. sedap ke dop ke ok je.. "jangan manyak komplen makan saja lor.." tp kebaiasaanye kawan aku nih mmg minat memasak.. kalo time raye antara umah yg 1st juhak la aku kene datang.. hehe.. kantoi suda.. ye la.. kalo mai lewat nati da abes rugi.. taun ni gembak la.. dgn umah baru dan langsir baru tu.. haha.. masak awal2 ye.. ok la.. da abes sembang da.. aku da nak uat keje lak.. kalo de cite lg aku post.. so adios..

0 comments:

Post a Comment