Tuesday, July 19, 2011

Litar Motorcross Stadium Sultan Mizan Kuala Terengganu

Semasa aku melalui jalan gong badak ke Lapangan Terbang Sultan Mahmud Kuala Terengganu aku terpandang satu event di Stadium Sultan Mizan. ada litar baru saja siap dibina, Litar Motorcross. ape yang aku paham litar ni bertujuan untuk menarik minat golongan muda untuk menceburi bidang2 motorcross atau dengan kate mudah nak mengelak gejala rempit la.. bagus kan?



agak ramai jugak penontonya, cuma pandangan aku, parkir yang disediakan tak sesuai, sebab penonton terpaksa parkir jauh sedangkan event betol2 tepi jalan, kalo lalu jalan tu da bole tgk camtu je, tapi takleh berenti la.. nanti sume benti jem la jalannya.. selain dari tu tapak menonton tak disediakan??? event ape ni? da la panas terik.. huhuhu.. takpe la, kalo nak tgk korang bawak payung da sediakan air yang banyak, kalo lupe takpe.. ade yg meniaga tepi2 tu, jangan bimbang.. so i je gamba aku sempat amek.. tak beti lame sbb aku da letey nak balik keja..nanti aku updatekan lg pe cite2 bes kat stadium nih ye..


0 comments:

Post a Comment