Thursday, July 21, 2011

Pengguna Maxis Hotlink


Pejam celik pejam celik aku da 11 tahun menjadi pengguna hotlink, ingat lagi mase zaman mule2 pakai hanphone, mase tu handpone famly punye. da keje fmly bg, hp da le besa kedabak, kalo kasi campak anjing kompem mati tau.. yang ala2 botol air tuh.. kekeke.. mase mule2 hotlink kuarkan starter pack hotlink mase tu rasenye dalam RM145. dan mase tu topup RM60 yang paling murah bole dapat. hehe... sempat jugak la aku topup setahun lebey rm60 tu, kemudian kua la rm30, baru rase senang ckit.. then kua rm10 lak.. ansur lak rm5.. banyak kelebihannya.. sampai la skrg.. korang pikir sdr la pe pulak plan hotlink nih.. sampai hari nih ade pulak pelan Hotticket. mmg jimat, tp masenye terlalu singkat. huhu.. takpe la.. sume ade kelebihan masing2. 


teringat lagik, lepas akak aku bg line Adam TimeCell, mase tu Maxis tak gabung lg dgn kompeni tu. banyak upgrade agaknya, so ade masalah ckit. aku dapat mesej sms FREE..!!! hahaa.. bes tau.... mase tu aku msj je 24jam hehe.. free katekan, tp tak lama, dalam 2bulan gak la.. huhuhu.. then servis Maxis pn da terpampang d skrin tulis 'MAXIS' dan dapat makluman dr maxis bgtau Adam da bergabung dgn Maxis.

 


Em, setelah 11tahun guna ape pandapat aku? so goooooddddd.. hehehe.. ye la, kalo kite setia mmg banyak kelebihan, lg pn aku tak suke tuka2 no ni, cerewet lak dengan urusan keja la pe la.. banyak kene setting balik.. so korang bagaimana?



0 comments:

Post a Comment