Wednesday, July 6, 2011

I-City di Terengganu






I-City di Terengganu??? Bia betol!! Haha!!.. walau pun tak se happening d Shah Alam tu, tp mirip2 jugak la.. layan jek.. maklum la.. aku sendiri tak penah sampai lg I-City Shah Alam tuh. Maklom la.. bimbang la aku nak pegi bukan biase pun bawak kete kat KL. Nanti sesat tak pasal2 ade org begolek2 tepi jalan tensen carik jalan kuar.. hahahaha!!!..

Berbalik pada I-City tadi.. kalo korang nak tgk lampu2 style I-City tuh, tak perlu ke Shah Alam dah, kat Terengganu ada.. lokasi? Pulau Warisan. Ye, selain dari jambatan gantung yang dibina di Pulau Warisan tu, ada hiasan lampu yang agak cantek la.. tp susunan je yang spoil.. em, ape pun, cantek jugak.. hehe.. mase aku sampai semalam kebetulan ade mamat tu baru dapat ikan, haha.. besa jugak.. pe lg kawan aku nih, bagamba la.. huhuhu.. aku lepak lebey kurang 10minet.. then balik tido..




3 comments:

Mr. Hot Pan said...

klas... bergolek-golek kan!! Aku sepak mungung mu baru tau. huh!

Azram Razali said...

ark????

Mr. Hot Pan said...

coi

Post a Comment