Tuesday, August 2, 2011

Kursus Transformasi Biro Tatanegara Pegawai Teknologi Maklumat Siri 3

Hah? BTN lagi? adui... las aku pegi taun 2008, mase tu study lg.. tp bedasarkan pengalaman aku mmg bes la.. ni da besa panjang kene pegi lg.. malasnye.. huhuhu.. tp yg dulu tak Transform lg la.. hehehe.. mase tu takde lg pengaruh Transformer tuh.. so Kursus nih berlangsung dari 25 Julai 2011 hingga 28 Julai 2011 bertempat Kem Damai Resort Besut Terengganu.

So persiapan aku las minit jugak sebenarnye.. sebok dgn keje ckit ari las tu sebb tak nak la de org kol time2 aku 'becuti' masalah sikit pun nak tanye aku.. huh!!.. 

Hari petama agak hambar la.. ye la.. masing2 tak berapa kenal. cume aku mmg da ade kawan mmg da kenal so tak la busan sgt.. ade lak roomate yang bawak radio so lg la tak busan.. hihihi..tp bukan de mase pun nak dgr.. time balik bilik 5minit je.. lain2 ade Latihan Dalam Kumpulan - LDK katenye..

 




















































korang tgk sdr la gamba yang aku add. tu.. ape2 pun credit to En. Radzi yang sponsor sebahagian gamba nih.. aku taks empat la nak snap.. malas nak uat kua hp.. ape2 pun.. kumpulan aku kumpulan 12.. las2 skali.. huhuhu.. korang sume mmg spoting abes.. tq bebanyak.. ade jodoh kite jumpa lagi.. insyaAllah..

0 comments:

Post a Comment