Sunday, August 28, 2011

Berbuka@Felda Residence Hotel


Alhamdullilah, sempena di bulan yang mulia ini, jemputan berbuka sungguh meriah.. hehe.. ye la.. bile lagi nak manja-manjakan diri dengan tempat mewah camni kan? kalo tak sekarang, keja penat-penat cari duet.. hohoho.. mengikut kata-kata BFF aku la.. katanya itu la ayat dari bos beliau.. huh!!

Majlis berbuka di Felda Residence Hotel nih adalah anjuran bersama kengkawan tempat keja aku.. sempena perpisahan la kot.. hehe.. ape yang aku nak heboh pasal berbuka puasa kali nih, menunya.. Menunya adalah menu masakan Asia Tengah [Masakan Arab] antaranya Nasi Mandy, Kambing Bakar, dan belbagai lagi aku pun tak pasti la nama pe.. keh keh keh.. bukan biasa sangat.. cuma nak mencuba.. kalo korang dah penah rasa Kenny Rogers, Ayamas, Chicken Rice Shop, so aku pun nak try jugak.. kene la gayanya tu.. 

 

Seterusnya bayaran untuk 1orang dewasa adalah RM45.00.. boleh makan ape saje yang terhidang, dan dihidangkan sehingga jam 9.30pm. korang nak naik atas semayang dulu pun bole.. lepas terawih datang balik.. bole continue makan.. hehe.. 


So ape pandangan aku? emmmmm.... Its it worth ur pocket?? average je la.. hohoho.. masakan Arab nih sedap, tp kene belbagaikan lagi mengikut citarasa kita.. kalo pior arab punye memang kite akan rase lain kan?so aku bagi 7 bintang out of 10.. kalo nak mencuba bole uat tempahan di talian 09-6321111







0 comments:

Post a Comment