Wednesday, October 5, 2011

Test@MaxPowerController


Produk yang bukan asing dalam pasaran sekarang, MaxPowerController - MPC. Sebenarnya aku dah lama guna produk nih, agak-agak dalam 4bulan. Mulanya aku tak berapa percaya jugak.. so, ade kawan aku nih, cube rekemen.

Pada mulanya aku kurang pecaya, so aku surf internet ape kelebihan MaxPowerController nih, so pe yang aku dapat?sila KLIK link di bawah:


  • MENGAWAL VOLTAN ELEKTRIK
So, aku gunala MPC nih dengan mencucuk ke bahagian pencucuh rokok kereta aku, mase tu siang hari.Perkara yang aku mula-mula perasan kalo aku shutoff engine semasa radio masih on, radio akan on dalam jangkamasa 5saat sebelum mati macam biasa. walau kunci dicabut. so koorang jangan tekejut pulak cakap kereta korang berhantu. Sebenarnya SEMUA PERALATAN ELEKTRIK DIKAWAL ARUSNYA.  So jangan bimbang dengan litar pintas yang dilakukan secara tidak sengaja, kalo korang ni memang seorang yang suke modified radio atau peralatan elektronik kereta.
Menjelmanya waktu malam setelah suis lampu dibuka, lampu agak terang dari biasa, dan berikan cahaya yang memuaskan semasa memandu, terutama waktu hujan malam. 

  • MENJIMATKAN MINYAK
Selain dari tu, aku yang selalu outstation ke Kuantan dan Putrajaya nih memang perlu alat nih, so berdasarkan kajian aku, RM10 petrol kereta aku boleh mencapai 120km. Ini menjimatkan dan sebelum menggunakan MPC aku hanya mendapat 85km untuk RM10. huhuhu.. 

  • SEBAGAI JUMPER
Berdasarkan kenyataan blog MPC nih, ia mampu dijadikan Jumper sekiranya bateri lemah, dan aku berpeluang mencubanya!! hehe.. Kebetulan ketika tu kereta kawan aku bateri kong. Aku try la.. caranya mudah saje.. lepas off engine kereta yang ade MPC nih, korang caput MPC tuh, dan kemudiannya masukkan ke kereta yang bemasalah tu, dan cube start macam biasa.. SEKIRANYA SAMBUNGAN ELEKTRIK KERETA TERSEBUT OK(SAMBUNGAN PENCUCUH ROKOK) OK, KOMFEM KERETA TU BOLEH HIDUP dan dalam kes aku nih, TERBUKTI KERETA TERSEBUT BOLEH DIHIDUPKAN!!

  • LEBIH TERBUKTI 
Lebih terbukti sekiranya anda memiliki kereta yang berkaburator!!!
LEBIH POWER!! LEBIH JIMAT!!

So ape pendapat anda?

Kalo nak try bole aku rekemenkan produk nih, boleh hubungi : 

Azram Razali : 017 - 933 3309
Ridhuan Juhari di talian : 012 - 939 1350
Harga 1 Unit MaxPowerController  - RM150

Harga yang ditawarkan RM150 kalo korang tengok blog - blog yang ada dalam internet sekarang kebanyakan menjualnya dengan harga RM199, tapi kami bagi diskaun hanya RM150.00!!!

Jaminan kepada anda sekiranya produk tidak berfungsi, boleh menukarnya dengan PERCUMA!!! 

Bagaimana tahu tidak berfungsi? 
Lampu LED (berwarna merah) tidak menyala, - menandakan produk rosak atau tidak berfungsi.

0 comments:

Post a Comment