Monday, October 10, 2011

Mesyuarat Kumpulan Inovatif dan Kreatif PPDKT


Alhamdullilah, aku antara jemputan untuk menjayakan Bengkel Kumpulan Inovatif dan Kreatif Pejabat Pelajaran Daerah Kuala Terengganu. Bagi aku bengkel nih sesuatu yang baru dalam kamus hidup aku. yela, aku nih sape nak kursus - kursus bagai bukan ensem atau hebat kan? huhuhu.. so, dah dijemput aku pergi la.. tak sangka jugak. Tajuk Bengkel nih :

PENGURUSAN PEMILIHAN DAN PENEMPATAN MURID KE TINGKATAN SATU MELALUI PERISIAN DASMUT 1

So pe yang baru? bagi aku menyaksikan kehebatan ahli - ahli bekerja sama dan memberikan idea - idea bernas dan bersungguh sungguh melaksanakan tugas sangat patot di puji!

Terima kasih kepada :

YM. Hj. Tengku Azelam bin Tengku Abdullah
Tuan Haji Suhaimi bin Endut
Encik Mat Lela bin Muda
Puan Norsidah binti Nordin
Encik Che Rozaid bin Salleh
Encik Mat Salleh bin Said
Tuan Haji Mohd Yusof bin Hassan
Nor Asma Masliza binti Mamat
Encik Abdul Ghani bin Mohd Ali
Wan Zulkifli bin Wan Ahmad
Encik Rafizi bin Yusof


Bengkel ini akan berlangsung sehingga projek berjaya mendapat hasil, dan sehingga hari perbentangan.

Terima kasih juga kepada pihak Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri Marang Terengganu sudi menyediakan tempat dan makan semasa bengkel berlangsung.Chaiyok! Chaiyok!

0 comments:

Post a Comment